Senaste nytt

Lifemiles 100% Transfer bonus (t o m 2014-MAR-17)

Glenn E

Medlem
Man måste alltså överföra ett befintligt saldo för att det ska öka - det är inte nyköp av poäng?
Så här har jag förstått det:

Person A skänker 50000 miles till Person B. Detta kostar 15 usd per 1000 miles = 750 USD.
Lifemiles matchar med ytterligare 50000 miles (100% bonus) så person B har nu 100000 miles på sitt Lifemiles konto.

Sedan kan säkert person B för ytterligare 750 USD skänka tillbaka 50000 miles till person A som då får ytterligare 50000 miles av Lifemiles för detta.

T ex Miles på konton:
_______________Innan transaktion _____Efter 1 transaktion_____Efter 2 transaktioner

Person A____________50000____________0________________100000_________kostnad 750 USD
Person B______________0_____________100000_____________50000 _________kostnad 750 USD
 
Last edited:

jumbooze

Medlem
Perfekt, jag har ett "tomt" bulvankonto som nu kan få lite miles på kontot
GÖTT, kollade saldot och jag har 60k så jag kan maxa detta
 
Last edited:

henrik l

Medlem
Har någon sett något finstilt om hur länge ett konto ska har varit aktivt för att göra överföringar?
 

Dr. Miles

Expert
Har någon sett något finstilt om hur länge ett konto ska har varit aktivt för att göra överföringar?
Jag vet inte om det gäller för Tranfer miles men för Buy miles var det krav att kontot var registrerat innan kampanjen startade.

Finstilta för denna Transfer miles kampanj.
Terms and Conditions
  • This promotion is available at LifeMiles.com, Avianca’s Information Centers and Call Center except for Venezuela where is only available through LifeMiles.com
  • This promotion applies between March 4th and March 17th, 2014, as the last date of transfer
  • Minimum transfer miles: 1,000
  • Maximum transfer miles: 75,000
  • The miles must be transferred in multiples of 1,000
  • Transfer fee for each block of 1,000 LifeMiles: USD $17.70 including local taxes
  • For residents in Colombia: The values must be calculated at the TRM rate of the date of transaction
  • For residents in Peru: the transfer fee for each block of 1,000 LifeMiles: USD $17.7, S. / 49.6 including taxes. Rate change to February 1st, 2014: S /. 2.80
  • The amount paid for the miles’ transfer is not refundable
  • Form of payment through Call Center and LifeMiles.com: credit card or international debit card. Cash payments are only allowed at Avianca’s Information Centers
  • At LifeMiles.com, the purchase can only be done through ENJOY/Transfer LifeMiles Does not apply to the Flexible Redemption (miles + money) during the payment process of air ticket redemption
  • The miles transferred and earned with this promotion do not apply to achieve Elite status
  • The transaction receipt will reflect the total miles accrued in the member’s account, including the bonus miles and the total charge of the transaction
  • The transferred miles, once accrued, can be redeemed according to the conditions specified in the LifeMiles’ Terms and Conditions and portfolio of products and services available for redemption
  • LifeMiles Terms and Conditions apply
 

agehall

Medlem
Jag kan vara lite intresserad av att få LM delade till mig och sedan dela tillbaka. Har dock helt tomt på mitt eget konto, så någon annan måste dela först...
 

agehall

Medlem
Ja, de har extremt snabba överföringar måste jag säga. I den här världen är ju 10 minuter raketfart, men det här kändes som helt instant.
 
Toppen