Senaste nytt

Status match Hilton Gold - Hyatt Diamond

Gus

Medlem
Jag har status matchat mitt Hilton Gold till Hyatt Diamond, jag får det i 60 dagar. jag måste bo i 12 nätter för att få behålla statusen. Det är konstigt (men bra) att de matchar direkt till Diamond eftersom jag bara har guld hos Hilton, och inte Diamondt. Det där med svituppgradering hos Hyatt Diamond verkar ju fantastiskt bra!
 

micke

Medlem
Jag har status matchat mitt Hilton Gold till Hyatt Diamond, jag får det i 60 dagar. jag måste bo i 12 nätter för att få behålla statusen. Det är konstigt (men bra) att de matchar direkt till Diamond eftersom jag bara har guld hos Hilton, och inte Diamondt. Det där med svituppgradering hos Hyatt Diamond verkar ju fantastiskt bra!

Har du ett"äkta" Hilton Gold eller är det från en kampanj?
 

agehall

Medlem
Jag har status matchat mitt Hilton Gold till Hyatt Diamond, jag får det i 60 dagar. jag måste bo i 12 nätter för att få behålla statusen. Det är konstigt (men bra) att de matchar direkt till Diamond eftersom jag bara har guld hos Hilton, och inte Diamondt. Det där med svituppgradering hos Hyatt Diamond verkar ju fantastiskt bra!

Det är nog för att Hyatt kör med challenges istället för matches.

Har du ett"äkta" Hilton Gold eller är det från en kampanj?

Det lär ju inte spela någon roll eftersom bara Hilton kan se detta. (Om ens de!)
 

mha321

Medlem
Det är nog för att Hyatt kör med challenges istället för matches.



Det lär ju inte spela någon roll eftersom bara Hilton kan se detta. (Om ens de!)

Hilton kan definitivt se det. Har gått refererat från kundtjänst till att jag hade en promotion-baserad gold (inklusive åtminstone vilken månad jag hade signat upp för den) när jag frågade efter något som var konstigt med utgångsdatum (ändrade sig mellan olika inloggningar samma dag) för något drygt år sedan.

Däremot stämmer det säkerligen att ingen utanför Hilton kan se det, det är jag övertygad om.
 

micke

Medlem
Det lär ju inte spela någon roll eftersom bara Hilton kan se detta. (Om ens de!)[/QUOTE]

Men antalet nätter och stays är ju något som de tittar på ibland. Därav min fråga.
 

Gus

Medlem
Jag har status matchat mitt Hilton Gold till Hyatt Diamond, jag får det i 60 dagar. jag måste bo i 12 nätter för att få behålla statusen. Det är konstigt (men bra) att de matchar direkt till Diamond eftersom jag bara har guld hos Hilton, och inte Diamondt. Det där med svituppgradering hos Hyatt Diamond verkar ju fantastiskt bra!

Jag mailade Hyatt och frågade om jag kunde vänta med att aktivera erbjudandet till den 1 augusti eftersom jag inte kommer bo på Hyatt före dess. Dock gäller erbjudandet bara till 30 april och det är oklart om det kommer någon ny deal efter det. Nåja, jag får väl chansa och hålla tummarna att jag fortfarande kan använda mig av dealen i augusti. Annars har jag som tur är mitt guldkort på IHG som reserv (även fast det inte verkar lika bra)

Har du ett"äkta" Hilton Gold eller är det från en kampanj?
Kampanj. Jag har 3 stays med kortet.
Det är nog för att Hyatt kör med challenges istället för matches.
Det lär ju inte spela någon roll eftersom bara Hilton kan se detta. (Om ens de!)
Fast detta var en kombinerad challenge och match (om än dock bara för 60 dagar). En bra kompromiss tycker jag!
 
Toppen