Senaste nytt

Riktigt bra traktamentes app för Windows Phone

Ruthie

Medlem
Tyvärr kommer man inte ifrån kvitton. Personligen uppskattar jag att inte behöva räkna ut själva traktamentet eller leta upp rätt summa på skattemyndighetens sida, bara välja land, mata in datum och tid samt ev måltider (samt antal körda mil om det skulle vara aktuellt), man får uträkningen direkt och kan dessutom maila vidare sidan.
Jag kör eget så jag har inget officiellt redovisnings system (tack och lov).
Obskyr plattform? Jaja, allt man inte känner till är väl obskyrt kanske.....
 
låter som en bra grej även om Win OS ligger ljusår efter på många fronter så är det trots detta ingen dåligt OS men bara lite hrmm eget..:)
 
Kolla in Skovik
Alla kvitton fotas och tolkas (läser ex att det är ett taxikvitto, datum, totalbelopp, moms) samt har lätthanterlig traktamentesdel.
Anpassat till de flesta ekonomisystem

Kvittona kommer du undan i detta system och våra revisorer har inte haft några anmärkningar på detta.
 

fcx

Medlem
Kolla in Skovik
Alla kvitton fotas och tolkas (läser ex att det är ett taxikvitto, datum, totalbelopp, moms) samt har lätthanterlig traktamentesdel.
Anpassat till de flesta ekonomisystem

Kvittona kommer du undan i detta system och våra revisorer har inte haft några anmärkningar på detta.

Vi kör också skovik, och som användare är det föredömligt enkelt (det enda jobbiga är just traktamentena...)
Hur det funkar för ekonomiavdelningen att ta emot alla rapporter där och in i ekonomisystemet har jag dock ingen aning om.
 
Toppen