Senaste nytt

Har SAS slutat med frukostmüsli?

Funcadelic

Medlem
Har flera måndagar i rad blivit utan frukostmüsli på ARN-GOT 0700. Andra gången det inträffade frågade jag flygvärdinnan varför müslin saknades, och då sade hon att hon trodde de hade problem med leverantören. Idag frågade jag återigen och då sade denna flygvärdinna att hon trodde att de skulle sluta med müsli på det hela taget.

Någon som vet något mer? Müslin är god, nyttg och mättande, så den vill man ju inte gärna vara utan,
 

mmatsie

Medlem
Kan bara instämma! SAS frukost är en klar favorit (hade gärna fått en låda hem varje morgon) men även för mig var mûslin borta nu senast på ARN-GOT 0810 för två ca veckor sedan. Blir nytt test på onsdag (ser redan fram emot detta:rolleyes:).
 

fcx

Medlem
Har inte heller sett till den på ett tag, synd för den är faktiskt mättande trots sin lilla storlek.
 

xvikmic

Medlem
När jag åkte SVG - OSL morgonflyg förra månaden så fick vi en smörgås, juice och en naturell yoghurt (utan musli) att bara äta en naturell yoghurt är ju förfärligt trist.
 

telelina

Medlem
Åkte ARN-LHR i slutet av december redan då var müslin borta, men då sa CC att det bara var tillfälligt. Håller med att bara äta naturell yoghurt är ju lite väl trist.
 
Toppen