Senaste nytt

Resa till New York med BA1 och se Jerry Williams 23 maj

Tommy

Medlem
Efter den trevliga dagstrippen till first class loungen på LHR tänkte jag att se om det finns intresse av att åka till New York för att se Jerry Williams avskeds show på Brolkyn Bowl den 23 maj biljetterna till showen kostar 10$ på nätet.
länk: Swedish Rock Legend Jerry Williams ? Tickets ? Brooklyn Bowl ? Brooklyn, NY ? May 23rd, 2014 « Brooklyn Bowl
Man kan även besöka Broklyn Brewery som ligger runt hörnet.
Jag har bokat med BA1 23 maj och hem med BA112 25 maj Susanne har bokat 22 maj med BA1 och hem med BA112 25 maj.
 

Sofia

Medlem
Alltså, no offence, men Jerry Williams har spelat "avskedskonserter" på Cirkus på Djurgården åtminstone 2 av de 4 vintrar jag jobbat på Spårvägen...de säljer inte så himla bra längre kan jag säga... ;)
 

jsn

Medlem
Roligt att se att "galenskaperna" fortsätter :) Och det var mycket trevligt på dagsresan :) Men denna hoppar jag :(
 

Dr. Miles

Expert
Bra Tommy för du försöker att ordna något själv istället för att skriva som vissa: "kan någon arrangera xxxx?". Tummen upp! Thumb up.jpg

Tyvärr USA är inte min destination men om ni åker till glesbygd i Kina så hojta till. ;)
 

Tommy

Medlem
Måste det vara "glesbygd" jag har bara varit i de tät befolkade delarna men tåget till Tibet är på min to do lista :)
 

agehall

Medlem
Kul idé! Tyvärr är jag inget stort fan av Jerry, så jag passar nog på den här resan. Iaf just nu, men vem vet vad man får för sig senare...
 
Måste det vara "glesbygd" jag har bara varit i de tät befolkade delarna men tåget till Tibet är på min to do lista :)

OT: Hvis du nogensinde skal med toget til Tibet, så flyv for gudsskyld Economy til Kina! Hvis du kommer med Firs/Business class syndrome så bliver det en meget lang togtur! Når det så er sagt er det en helt fantastisk oplevelse!
 
Om jag känner Tommy riktigt så är nog inte huvudsyftet att se Jerry Williams, bara en ursäkt.
Syftet är nog snarare att åka BA1 till New York samt att pröva lite champagne.
Jag har bokat BA1 23 maj till NY och hem BA112 25 maj.
Min fru Eva åker med Susanne den 22 maj med BA1.
 
Toppen