Senaste nytt

Någon som testat Homewood Suites by Hilton New York/Midtown?

bL0m

Medlem
Hej,

Reser till NY under sommaren.

Jag ser att Homewood Suites by Hilton New York/Midtown står inför renovering men blir klart lagom till min resa (under juni månad) mot NY. (Adress: 312 West 37th Street, New York, New York, 10018, USA)

Har forumet någon erfarenhet av hotellet? Läget är perfekt för min del och priset just nu är helt ok.

Hemsidan innehåller inga bilder på rummen, men beskrivningen och "googlade" bilder är tilltalande.

25356087.jpg

Länk:
New York Hotel Rooms | Suites | Homewood Suites by Hilton New York/Midtown Manhattan Times Square-South, NY
 

agehall

Medlem
Jag har inte testat Homewood, men jag var nära för en månad sedan. När jag började titta närmare på det så blev jag lätt imponerad av vad de verkar erbjuda. Jag skulle nog våga testa det där så vi får en rapport om hur det är egentligen.
 

JensE

Medlem
Jag har provat Hiltons Home2 suites då vi hade en gasläcka i vårat hus amerikanska hem.
Verkar vara väldigt liknande som Homewood.

Hade fullt kök, tvättmöjligheter etc och perfekt för ett lite längre boende.
Har man inget behov av room service, resturang/bar på hotell och full städning varje dag så är det ett lysande alternativ.

Home2 i D'Iberville som vi var på hade även grillar utomhus, så det blev en grillkväll också.
 

cikada

Medlem
Bodde på Homewood Hilton i Orlando några dagar i höstas. Suiten såg ungefär likadan ut som den i NYC. Tycker det var mycket bra och välfungerande. Utifrån den erfarenheten kan jag bara rekommendera Homewood.
 

bL0m

Medlem
Stort tack! Då ska jag maila dem bara för att dubbelkolla att rummet finns tillgängligt och att renoveringen som skall vara klart under juni blir slutförd då. Vill inte bo på en byggarbetsplats...
 
Toppen