Senaste nytt

Riktat erbjudande från Club Carlson eller för alla??

Ubbe

Medlem
Fick i mail:

You are a valued Club Carlson[SUP]SM[/SUP] Gold Elite member, and we would like to thank you for your continued loyalty. To help you reach Concierge Elite status, we'll add five Qualifying Nights to your account after just one Eligible Stay between 19 February and 19 March 2014

Ubbe
 

jth

Medlem
Tänkte precis skriva att det verkar vara riktat, när ett identiskt mail precis trillade ner i min mailbox också! Notera att jag blev nergraderad till Silver nu i februari så jag är inte Gold längre. (Jag har dock skickat in mail om statusmatch till EBG/shareholder benefit men inte fått igenom det än):
 

jumbooze

Medlem
Det är ändå riktat, jag har ju 1 natt under 2013 så de är väl inte sugna på att dingla Concierge Elite framför mig som Sas matchande guld medlem :D
 

gdaily

Medlem
Det är nog riktat, jag fick ett som beklagade att jag ramlat ner till Silver, får fem "nätter" på jakt till nästa Guld...

Eller så skickar jag in om aktieägarguld igen...
 

erc

Medlem
Attans. Inte en hotellnatt inplanerad under kommande trettiodagarsperiod. Får nog ta och tänka om. :)
 

Jensik

Medlem
Jag fick även detta precis :)

Undra om det gäller bara en gång eller flera? Har kommer ha ca 4-5 olika övernattningar under denna perioden (första övernattningen redan imorgon och en till fre-lör på annat hotell :) )

Hej Jens,

Grattis! Du är Gold Elite-medlem även i år.

För att hjälpa dig att nå vår nästa nivå, Concierge Elite, lägger vi till fem Elite-kvalificerande nätter till ditt konto efter bara en berättigande vistelse mellan 19 februari och 19 mars 2014.

Dessutom vill vi informera dig om några kommande ändringar i programmet, däribland nya och spännande förmåner. Följande ändringar träder i kraft den 15 mars 2014.

Nå Elite-status snabbare

  • Medlemmar kommer att kunna nå Elite-status snabbare – berättigande vistelser och förmånsnätter räknas nu också med i de poäng som behövs för att nå Elite-status.
Ändringar vid tjänande av Gold Points[SUP]®[/SUP]

  • Du kan nu tjäna Gold Points på den mat och dryck du köper under inlösta förmånsnätter.
  • Bonus för bokning online erbjuds nu endast vid kampanjer. Så håll ögonen öppna för fler exklusiva medlemskampanjer.
  • Din Gold Elite-poängbonus kommer att ändras till 35 % på berättigande vistelser.
Ändringar vid tjänande av Gold Points

  • Du kan nu använda Gold Points för att boka familjerum på hotell i Europa, Mellanöstern och Afrika.
  • Våra hotellkategorier för 2014 kommer att uppdateras för att omfatta en ny nivå med våra mest luxuösa hotell.
 
Toppen