Senaste nytt

Ny säkerhetsvideo på gång från Air New Zealand - Safety in paradise

Jacob

Medlem
Denna gång har säkerhetsteamet på Air New Zealand begett sig till vackra Cooköarna (en av mina personliga favoriter) för att spela in sin nyaste säkerhetsvideo i paradismiljö. Man har dessutom tagit hjälp av Sports Illustrated och en rad vackra bikinimodeller från Hollywood som tillsammans med lokalbefolkningen i "The Cooks" går igenom säkerhetsrutinerna.

Ska bli intressant att se resultatet. :) (den färdiga videon är inte klar än)

[video=youtube;kL6R2yq7R8M]http://www.youtube.com/watch?v=kL6R2yq7R8M[/video]
 

Lukas2

Medlem
Hm... vet inte.. men är det bara jag som får lite dåliga vibbar? Förstår själva grejen att de är paradis och det är modeller osv. Men får lite bitter smak endå. Men men kanske jag som är lite känslig så här en torsdagkväll. :)
 

Nemo

Medlem
Hm... vet inte.. men är det bara jag som får lite dåliga vibbar? Förstår själva grejen att de är paradis och det är modeller osv. Men får lite bitter smak endå. Men men kanske jag som är lite känslig så här en torsdagkväll. :)

Säkerhetsfilmen väcker ilska på sociala medier | Resor | SvD

"På flygbolaget tar man lugnt på kritiken.
– Vi vet att vi i större utsträckning än andra flygbolag får passagerarna att titta säkerhetsfilmen och ta till sig budskapet. Anledningen är att våra filmer lyckas fånga passagerarnas uppmärksamhet, säger flygbolagets vd Christopher Luxon till CNN."
 
Toppen