Senaste nytt

BA Customer Relations

EricT

Medlem
Flög gamla BA F tor LHR - YVR i betald F. Skall då krediteras med 50k *2 Avios.
Får detta av BA:

Thank you for your email.
I am sorry I did not advise about the credit of your Avios for your flight on 17 January 2014. This has been done already.
According to our system your return flight was already refurbished and have the new First cabin so I am afraid I cannot arrange the credit of 50,000 Avios for your flight from Vancouver to London Heathrow.
Thank you again for contacting us.
Best regards

---

Hur kan deras system säga att det var nya F när det var gamla?
Vad göra nu?
Resan från YVR var den 2 feb och landade i London den 3 feb.
 
Last edited:

EricT

Medlem
Hänvisa också till att det är skrämmande bristande säkerhet att de inte vet vilka plan de flyger med.

Flyget var BA 84 från Vancouver söndagen den 2 feb. Så om den flögs den 3 feb är det ju konstigt???? Jag åkte med det flyget som gick 2 feb från London och tillbaka 2 feb från Vancouver!

Är det det flyget du syftar på?
 

EricT

Medlem
Fick mina 50k idag. Alltså fått 100k. BA kundservice är ett skämt. Faktiskt synnerligen låg kompetens. Förvånansvärt att de hittar dessa "air-heads"
 
Toppen