rob74
Medlem
Var idag tvungen att avboka en Plus-biljett KRN-GOT för att sedan boka en ny biljett och dela upp resan över två dagar. Det var dock inte möjligt att avboka den via webben - där kunde man bara ändra avgång.
Så det blev ett samtal till SAS och där sa de att återbetalningen tar ca 2-3 veckor när man inte gör det via webben (då tar det bara ett par bankdagar). Ifrågasatte denna tidsram, då det ju inte var möjligt att avboka via webben. Agenten tyckte det var konstigt och menade på att det är en IT-glitch. Kollade samtliga mina biljetter i Plus och inga går att avboka via webben. Minns inte om det alltid varit så, eller om det de facto är något fel.
Agenten skulle i alla fall göra en notis om att skynda på återbetalningen.
Intressant att höra era erfarenheter av detta,,,
Så det blev ett samtal till SAS och där sa de att återbetalningen tar ca 2-3 veckor när man inte gör det via webben (då tar det bara ett par bankdagar). Ifrågasatte denna tidsram, då det ju inte var möjligt att avboka via webben. Agenten tyckte det var konstigt och menade på att det är en IT-glitch. Kollade samtliga mina biljetter i Plus och inga går att avboka via webben. Minns inte om det alltid varit så, eller om det de facto är något fel.
Agenten skulle i alla fall göra en notis om att skynda på återbetalningen.
Intressant att höra era erfarenheter av detta,,,