Senaste nytt

Tjäna mer Miles snabbare

Senator

Moderator
Som vanligt lite "underwhelming" med Miles & More, och dålig tajming (en vecka sent) då jag fick köpa en sista-minuten D-klass med Swiss förra veckan:(

Mitt personliga, underbara erbjudande är:
Earn 20,000 status miles on eligible flights from 1 March to 31 May 2014 and you will earn an additional 6,000 award miles.* All scheduled flights operated by Lufthansa, Germanwings, Swiss International Air Lines, Austrian Airlines, Brussels Airlines, LOT Polish Airlines, Adria Airways, Croatia Airlines or Luxair are eligible.
 

pitch

Medlem
Ho ho, det märks att jag ligger efter herrarna lite i flygande med LH. 9500 för att få 2850, i mitt fall.

Man undrar ju varför dom över huvud taget bryr sig.
 

Jakob K

Medlem
Jag har inte fått nåt mail alls. Måste man redan vara SEN för att få det? I den där perioden kommer jag posta 110.000 tier miles till M&M - så det vore ju nice med "ett mail" :)

mvh
 

LX14

Medlem
17500 status miles to earn additional 5100 award miles.

Är Frequent traveller så någon form av status krävs sannolikt.
 

E.K

Medlem
Jag skulle påstå att erbjudandet är efter hur mycket man flugit med Lufthansa gruppen förra året.
Jag är också Frequent Traveller och mitt erbjudande var inte mycket att hänga i granen.

3000 status miles to earn additional 1500 award miles!!
 

MarcusC

Medlem
Inte fått något alls, och är då SEN med en del LH inplanerat...förra året dock bara 45000 så var ett "dåligt" år
 
Toppen