Senaste nytt

Ställ frågor till Emirates!

Jacob

Medlem
I mitten på nästa vecka kommer jag träffa Emirates och deras nya Sverigechef Björn som började i höstas i samband med att Emirates öppnade linjen mellan Stockholm och Dubai.

Har du några frågor du vill ställa till Emirates? Det kan handla om deras tankar och planer kring Sverige/Norden, bonusprogram, produkter, linjenät, medlemsaktiviteter eller annat. Kanske något förslag?

I så fall får du gärna skriva ett inlägg i tråden så tar jag med frågorna tillsammans med de jag själv har.
 

bstark

Medlem
Märkte att man kunde kreditera poäng på Virgin till Skywards, vilket jag har för avsikt att göra på en Virgin America flight.
Hur man ser på det samarbetet.
 

Johan_G

Medlem
Kanske känslig fråga men hur ser de på Expressens "QatarGate"?

Tycker dom att det är en känslig fråga har dom det illa ställt med fingertoppskänslan. Arbetsrätt är en viktig fråga i Skandinavien och ger man sig in på den skandinaviska marknaden måste man ta till sig dom skandinaviska kundernas prioriteringar och vara beredd att diskutera frågor som dom vill ha svar på.
 

Alf

Medlem
Kommer dom att matcha Qatar priser i business för 2-1 under närtid? Då kan det ju finnas ett alternativ till Qatar för oss som inte vill använda Qatar längre.
 

Jacob

Medlem
Bra frågor!

Kanske känslig fråga men hur ser de på Expressens "QatarGate"?
Intressant fråga. Vi brukar dock normalt välja att hålla oss borta från dessa diskussioner (konsekvent mot alla, förstås) då det helt enkelt inte ligger i vårt fokus. Men frågan är noterad, med viss avvaktan.

Kommer dom att matcha Qatar priser i business för 2-1 under närtid? Då kan det ju finnas ett alternativ till Qatar för oss som inte vill använda Qatar längre.
Kan du ge något mer konkret exempel? Jag är ganska dåligt insatt i Qatar Airways kampanjer/prissättning.
 
Toppen