Senaste nytt

Lyckad statusmatch från Club Carlson Gold Elite -> Nordic Choice Silver

Kanske inte meganyhet för er direkt men ville bara informera om att jag lyckades med en statusmatch från Club Carlson Gold Elite till Nordic Choice Silver. Jag gjorde det genom att maila och fråga booking@choice.se. Mailade igår kväll och fick svar i morse.
 

Jacob

Medlem
Lägg helst inte ut namn och telefonnummer till personer sådär. Det kräver deras samtycke...
Korrekt.

Till max.timander: Kopiera gärna in texten från ditt mail om den lyckade matchningen (går enkelt med copy+paste) men undvik att ta med personliga detaljer som t.ex. namn och telefonnummer.

Jag har tagit bort skärmdumpen då den innehöll denna info som kan vara känslig att lägga ut utan personens samtycke.
 
Ursäkta inte min mening, jag brukar normalt sett ta bort sådan information men då jag läst andra inlägg med kontaktuppgifter så trodde jag det var kultur. Här kommer texten med kontaktuppgifter borttagna

Hei Max,

Ditt medlemskap har nå blitt oppgradert og nytt kort er sendt deg i posten.

De to nettene i februar vil bli registrert mot dine totalt antall romdøgn når oppholdet har funnet sted.

Dersom det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ikke nøl med å ta kontakt.

Ha en fortsatt fin dag.


Vennlig hilsen
NORDIC CHOICE HOTELS
 

flybob

Medlem
Lyckades med samma från SPG Platinum. Dessutom kräver de enbart 20 nätter för guld (normal 35 har jag för mig att han sa). Rabattkoden man får sparade mig 5-600 på 4 nätter i Drammen :)
 

magost

Medlem
Fick matchning från Hilton Gold & EBG till Nordic Silver, med challenge 20 nätter till Gold (är väl ordinarie).
Alltid något. Fick svar & uppgradering på 24 timmar.
 

agehall

Medlem
Nordic Choice silver får man ju automatiskt om man skaffar deras kreditkort, så den matchningen ger jag inte mycket för.
 

Valley

Medlem
Fick samma deal genom CCG.

Och så har jag försökt få dem att acceptera att om jag bokar in konferens på deras hotell med en massa gästnätter så borde det vara grundlag för en uppdatering. Men icke då, så jag lär harva som silver i några år till
 
Toppen