Senaste nytt

Sökes: Göteborg - Denpasar, via Singapore

iRobert

Medlem
F1-säsongen är snart här och i år ser det ut att bli Singapores GP som föräras med ett besök. Dock drar tydligen inte "normala" människor till andra sidan jorden enbart över en helg utan det måste kombineras med bad och sånt med.. Jaja, varför inte Bali när vi ändå är i krokarna? :)

Vi är en mindre grupp och för vissa är priset en faktor; för andra komfort; för 'någon' poängintjäning... Svår nöt att knäcka om man vill täcka allt! Har kikat runt en del på ITA matrix, bolags hemsidor osv men är inte riktigt nöjd med vad jag funnit - vet att det finns bättre deals att hitta, men jag är inte riktigt där ännu. Vi vill flyga samma flighter allihop, men kabinklasserna kan diffa. Skulle vilja ha allt i en bokning, ifall någonting skulle hända med nån connection. Dvs helst inte SIN-DPS separat. Men om det skulle sänka kostnaden markant och tillräcklig säkerhet finns för att klara SIN-GOT så är det ändå ett tänkbart alternativ.


Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
Var är din destination? Denpasar, via Singapore
När vill/behöver du resa ut? Behöver vara i Singapore 18/19 September, vidare mot DPS 22/9
När vill/behöver du komma hem? Till GOT från Denpasar 3/10 +ev några dagar om priset skulle bli lägre
Hur länge vill du vara borta? 18-19/9 - ~3/10, lite längre fungerar också, men minst 14 dagar
Hur många personer som skall resa? 5-6
I vilken kabinklass? Spotta inte på mig nu, men Ekonomi, Eco+ och Business är alla av intresse... (sorry!)
Med vilka flygbolag vill du flyga med? *A (även andra skulle fungera mellan SIN-DPS)
Vad är din budget? 8-20k/person
Vad är det viktigaste för dig? komfort, pris, poäng
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Ja, Singapore 18/19-22 sept

Så! Det var nog allt.. ;) Hata inte för mycket nu; försöker bara förmedla en hel grupps önskemål på ett någorlunda vettigt sätt då jag insett att jag inte fixar det på egen hand.
 

Senator

Moderator
Jag tänker så här:
Turkish dealen till Bangkok från Götet i C
+ 5th freedom med Cathay till SIN t/r i Y
+ 5th freedom med KLM eller Qatar till DPS i Y

Alternativ är Tiger Airways eller kanske Air Asia. Hittade inga bra priser på BKK-SIN, kanske alla är lokala priser..
 
Toppen