Senaste nytt

Kontakt BAEC Gold?

JoE

Medlem
BAEC sägs ha en speciell direktkontakt för guldmedlemmer. Enligt ba.com:
A tailored service
a direct line to our dedicated team of customer support staff for when you need to speak with us (see the back of your membership card for the contact number)

Har någon här ett kontaktnummer på baksidan av sitt kort? Jag har det då inte, och aldrig hittat något nummer på hemsidan heller. Vart hittar man nummer och deras öppettider för denna service, någon som vet?
 

JoE

Medlem
Ja jag är BAEC Guld sedan ett halvår, så trodde numret skulle stå på baksidan av guldkortet men det står inget på mitt. Kanske bara står på UK residents guldkort?
Kan man hitta numret som inloggad på hemsidan? Har letat överallt tycker jag.
 

JensE

Medlem
Ja jag är BAEC Guld sedan ett halvår, så trodde numret skulle stå på baksidan av guldkortet men det står inget på mitt. Kanske bara står på UK residents guldkort?
Kan man hitta numret som inloggad på hemsidan? Har letat överallt tycker jag.
Ja, tyvärr står det inte på icke UK kort. Men kanske blir ändring på det nu i och med att man kan ringa valfritt call center.
Får se på nästa kort som dimper ner i brevlådan.
 

kristerj

Medlem
Logga in på ditt konto och gå in under Executive Club/Contact us och välj UK som land. Då hittar du guldnumret till UK (ring via Skype så är det gratis). Det stod inget telefonummer alls på baksidan av mitt kort som jag fick för en månad sen.
 

agehall

Medlem
Skickar numret via PM...

Finns ingen anledning att inte bara posta det - det är ingen hemlighet direkt.

Logga in på ditt konto och gå in under Executive Club/Contact us och välj UK som land. Då hittar du guldnumret till UK (ring via Skype så är det gratis). Det stod inget telefonummer alls på baksidan av mitt kort som jag fick för en månad sen.

Exakt. Numren man får upp när man är inloggad filtreras genom ett javascript, så tittar man på källkoden kan vem som helst hitta vilket nummer som helst genom att bara titta på Contact Us-sidan.
 
Toppen