Senaste nytt

Eurobonuspoäng i Business Saver med Swiss

perhall

Medlem
Ska åka till Barcelona ARN-ZRH-BCN-ZRH-ARN. Business saver-biljetterna är bara några hundra kronor billigare per riktning än vanlig business. Någon som vet om det är lika många poäng man får? Framgår inte riktigt på Swiss hemsida.
Per
 

taxvalp

Medlem
Brukar vara i bokningsklass P som numera bara ger 100% till EB. Exempelvis Turkish M&S är mer generösa och ger 150% (minst 1200) i samma klass.
 

perhall

Medlem
Det står Z när man drar över Business, men ingenting när man drar över Business Saver.
Men om nu Saver är P så är det ju hur som helst lika många poäng och då kan jag lika gärna åka Saver.
Per
 

Agö

Medlem
Det står Z när man drar över Business, men ingenting när man drar över Business Saver.

Jo då.

Swiss P Class.png
 

johhenrik

Medlem
perhall Jodå, det funkar på ipad och iPhone. Du tittar dock på överblicken av bokningsklasser. På sidan där du väljer flight visas det. Mouse over på iOS får man fram genom att "klicka" en gång till lätt. Swiss öppnar två tabbar. En för att välja flight, en för att förklara skillnaderna mellan bokningstyperna. Se denna screenshot.

Din screenshot är samma som min tab till höger.

image.jpg
 

perhall

Medlem
Tack alla för bra hjälp, som man alltid får här. Ibland känner jag mig, trots 100 legs om året, vilsen kring en del saker och jag brukar börja med sökfunktionen. Men saker ändras ju också som tilldelningen i Business på Swiss (hann åka massor innan oktober så jag har gott om poäng...).
Per
 
Toppen