Senaste nytt

Kan någon förbarma sig kring bokningsläget på SK 903 (Stockholm-New York) 2014-02-09

Henke__N

Medlem
Hej

Jag blir glad om någon med konto kan ta fram bokningsläget på sk0903 på söndag 9/2.

sökte en poängupgrade till plus men den gick inte igenom, undrar om jag kan få igenom en stand-by upgrade på söndag? plus eller business..

mvh

Henke
 

HKG Flyer

Medlem
Hej
Jag blir glad om någon med konto kan ta fram bokningsläget på sk0903 på söndag 9/2.
sökte en poängupgrade till plus men den gick inte igenom, undrar om jag kan få igenom en stand-by upgrade på söndag? plus eller business..
mvh
Henke

Ehh. jag förstår inte vitsen med denna fråga.
Din uppgradering har inte gått igenom. Ditt enda alternativ nu är att uppgradera vid gate, så varför inte spara frågan till gaten imorgon? Även om tex FlightStats visar C=0 och Y=0 så finns ju fortfarande chansen. En som undrar bara.
 

Henke__N

Medlem
tack för era svar! och speciellt tack för tipset om flightstats!

till HKG Flyer, om man inte känner till flightstats m.fl. och inte har full koll på hur detta med gate-uppgraderingar fungerar så kan man som nyfiken ställa frågor på detta forum för att få hjälp med fakta kring bokningsläge m.m. dessutom får man grym hjälp! Jag ställde frågan av ren nyfikenhet, visst hade jag kunnat vänta till gate..
 

HKG Flyer

Medlem
tack för era svar! och speciellt tack för tipset om flightstats!

till HKG Flyer, om man inte känner till flightstats m.fl. och inte har full koll på hur detta med gate-uppgraderingar fungerar så kan man som nyfiken ställa frågor på detta forum för att få hjälp med fakta kring bokningsläge m.m. dessutom får man grym hjälp! Jag ställde frågan av ren nyfikenhet, visst hade jag kunnat vänta till gate..

OK!
 
Toppen