Senaste nytt

När kommer nya Club Carlson-kortet?

miramax

Medlem
Hej!

Har ni fått något nytt kort från Club Carlson iår?

Mitt har en giltighetstid på 02/14 så det borde väl dyka upp ett nytt snart tycker jag.
 

mry

Medlem
Det finns en länk när man loggat in på sidan om att man kan skriva ut kortet så det kanske är ett tecken på att de kommer ta tid att skicka ut dem eller?
 

mry

Medlem
Det kan ju ta lite längre tid nu när alla ska ha nya kort, jag är ju CCC och har inte fått kortet än och man kan ju tycka vi med CCC får först.
 

maba

Medlem
Nytt kort:confused:

På mitt guldkort är giltighetstiden till den 2/13 d.v.s. det gick ut förra året men jag förnyade det förra året och nytt utgångsdatum är numera 02/15 enligt min CC sida. Jag fick inget nytt kort skickat till mig utan använder fortfarande det gamla kortet utan problem, de ser ändå statusen vid incheckningen, Tänker inte heller kontakta dem angående detta då det fungerar utmärkt samt att man måste tänka på miljön ;)
 
Last edited:
Jag har aldrig fått något kort av Club Carlson så det kan säkert ta hur lång tid som helst. Kanske borde skicka efter ett så man kan vifta med det lite mer på ställen där de inte verkar notera guld-statusen i bokningen?
 

miramax

Medlem
Verkar vara standard då att man får säga till själv. Känns så när man läser svaret från CC också.

"Dear miramax,

Thank you for taking the time to write.

We appreciate your recent message.

We have processed your request for a new card. Please allow 4 to 6 weeks
for delivery of your membership card. If you should have any other
questions please let us know so we can further assist.

Thank you for allowing us the opportunity to assist you.

Regards,"
 
Toppen