Senaste nytt

Etihad matchar ditt guldkort

Henry

Medlem
Tack för tipset. Förra gången fick man känslan av att de valde vilka de skulle matcha (vilket jag också hade gjort), så får se hur stor chans man har.
 

Treo

Medlem
det är nu, men bara nu, man tycker att BA:s (i mina ögon korrekta) strategi med brons-silver-guld, i stället för att man börjar på silver eller guld, irriterar :eek:
 

Traveller

Medlem
Då har jag skickat in mail med bild på mitt svarta och mina två guld.. Fått svar från deras kundtjänst så nu får vi se vad som händer. Blir det 4 guldkort detta år?

Dear Guest,

Thank you for your mail. This is to confirm that we have received your application and will be processing the same shortly. Please be informed that all eligible members will receive your Etihad Guest Gold card within a month of your application. We will inform you in the event your application has not been considered.

Warm Regards,
Etihad Guest team
 
Sitter också i den sitsen att jag får hem mitt Skyward Guldkort inom 2-3 veckor så hoppas dem kan kompromissa mot en screen på mitt statement på EK hemsidan....
 

staff

Medlem
Skickade nyss in mitt. Etihad Gold ger i stort sett samma formaner som mitt Velocity Gold Card (Virgin Australia), da Etihad ar huvudsaklig agare i det bolaget, men ju fler guldkort desto battre, i sann BC.se-anda.
 
Toppen