Senaste nytt

SAS plus A340/330 benutrymme första raden?

Harnos

Medlem
Enligt SeatGuru har första plus raden, dvs platserna 14 A-H mera benutrymme, någon som kan bekräfta det och om så hur mycket mera än dom vanliga plus platserna?
 

Alf

Medlem
Som det svarades, ingen större skillnad. Men platserna känns lugnare eftersom man inte har någon framför sig. Jag föredrar någon av dessa platser.
 

jsn

Medlem
A330 samt den A340 med 330-konfiguration har mycket bättre benutrymme, snudd på gigantiskt på plasterna A B G H.
 

FFS

Medlem
A330 samt den A340 med 330-konfiguration har mycket bättre benutrymme, snudd på gigantiskt på plasterna A B G H.
Jag har åkt på de raderna på A330 några gånger och jag brukar ha problem att nå väggen med tårna. Kan tillägga at jag är ca 195cm. Välj nån av dem om de är lediga.
 

jumbooze

Medlem
A330 samt den A340 med 330-konfiguration har mycket bättre benutrymme, snudd på gigantiskt på plasterna A B G H.
Har lyckats få 14B på A340 som kör CPH-IAD (SK925) vad jag förstår är den confad som en A330, innebär det att den har toaletter vid rad 14 eller inte?
 

FFS

Medlem
Har lyckats få 14B på A340 som kör CPH-IAD (SK925) vad jag förstår är den confad som en A330, innebär det att den har toaletter vid rad 14 eller inte?

Sas 330-config har galley framför rad 14. Ingen mer är personalen kommer att springa fram förbi rad 14. Plus har tyvärr inga egna toaletter utan får vandra bakåt...
 
Toppen