Senaste nytt

Billigast biljett som ger 10.000 Eurobonus poäng?

Säg att jag behöver 10.000 Eurobonus poäng inom den närmaste månaden och vill göra en flygning för att lösa det problemet. Vilken är den billigaste biljett jag kan köpa från Stockholm/ARN som ger 10.000 Eurobonus poäng?
 

Roger J

Medlem
Nu med dubbelpoängkampanjen (när slutar den??) är det inte så svårt. ARN-FRA-CPH kommer man ju att tänka på, men då får du ju alldeles för mycket poäng i och för sig.
 

Roger J

Medlem
Man fick regga sig för dubbla Eurobonuspoäng tidigare i vår. Tror dock inte kampanjen var riktad utan öppen för alla medlemmar. Men kampanjperioden borde vara slut snart. Skulle inte ha något emot att det fortsatte vara 12000 poäng för en r/t till Tyskland i J-klass...
 
Jag har för mig att det var till sista maj, och att det var extrapoäng, inte statuspoäng. Men som vanligt med SAS kampanjer är det omöjligt att komma ihåg detaljerna då man inte får någon bekräftelse på mail.
 

Jacob

Medlem
ARN-FRA-CPH kommer man ju att tänka på, men då får du ju alldeles för mycket poäng i och för sig.
Lufthansas Köpenhamnsbiljett är rysligt bra värde för pengarna.
Är man Eurobonus guld och flyger alla sträckor med SAS får man 10.000 baspoäng, samt om man flyger under dubbelpoängskampanjen även 10.000 extrapoäng.
 

Roger J

Medlem
Det bästa vore ju om LH hade ARN-OSL-pris som man fick routa via FRA... Om man plockar SAS-flyg skulle man då få 12,000 baspoäng som EBG (4x3000). Och med den pågående kampanjen totalt 24,000 Eurobonuspoäng. Dessutom för en rätt trevlig flygupplevelse.
 
Toppen