Senaste nytt

Bra erbjudande från Stockholm till Beijing med Swiss

aminchini

Medlem

johhenrik

Medlem
Det kan säkert vara både och, men förra året var det likadant med flera bolag som hade kanonpriser runt CNY. Jag höll på att boka asap innan jag insåg att jag kanske skulle kolla med mina kollegor i Shanghai om det var en bra tidpunkt att komma. Det tyckte de inte... om jag hade tänkt att jobba med dem iaf. ;)
 

Senator

Moderator
Bästa dealen till PEK och PVG verkar vara SAS affärsklass till Bangkok som Doktorn postade som tillåter stopover på resan för typ 13 000kr tur/retur :) Jag slår kanske till på denna om två veckor så jag kan bjuda en nära vän på födelsedagsmiddag i Beijing på väg till Bangkok :)
 

johhenrik

Medlem
Kolla upp att dealen gäller om två veckor dock. Min kollega kollade och då fanns inte priserna för hans datum. Minns dock inte vilka datum det var exakt.
 
Last edited:

Jakob K

Medlem
Bästa dealen till PEK och PVG verkar vara SAS affärsklass till Bangkok som Doktorn postade som tillåter stopover på resan för typ 13 000kr tur/retur :) Jag slår kanske till på denna om två veckor så jag kan bjuda en nära vän på födelsedagsmiddag i Beijing på väg till Bangkok :)

Beror väl på hur man definierar "deal". Jag tycker nog att det verkar vara en bättre deal att åka med Swiss så man kan sova i flatbeds mm.
 

Dr. Miles

Expert
Beror väl på hur man definierar "deal". Jag tycker nog att det verkar vara en bättre deal att åka med Swiss så man kan sova i flatbeds mm.

SWISS avgång till Beijing är kl. 12:30 från Zurich och landar till Beijing kl. 05:15 (kl. 22:15 svensk tid), så det är inte optimalt att flyga med dem och sova även om de har bättre stol än SAS.

På hemvägen har de avgång från Beijing kl. 06:45 vilket innebär att du bör vara uppe kl. 4 på morgonen om du bor på ett hotell inom 3:e ringen i Beijing.
 
Toppen