Senaste nytt

[Business class] Stockholm-Geneva T/R, SWISS, 2.850 SEK inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
SWISS Business Saver Upgrade från Stockholm.
Grund i botten är Stockholm-Geneva T/R i Economy Light. Det går att boka på SWISS webbsida.

[Business class] Stockholm-Geneva T/R, SWISS, ca 2.850 SEK inkl. skatter

ARN-GVA T/R
Flygbolag: SWISS (LX)
Kabinklass: Business
Bokningsklass: P
Fare basis: --
Pris: totalt ca 2.850 SEK inkl. skatter
Min/Max stay: -- / --
Stopover: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Nej
Routing: Stockholm-(LX)-Geneva

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

SWISS skrev:
***
Business Upgrade: The Business Saver and Business fare offers are upgrade offers that are based on an Economy fare. Rebookings or refunds are thus governed by the same terms and conditions as the underlying Economy fare. If the upgrade booking class is unavailable, any price difference between the underlying Economy fare and the upgrade offer cannot be refunded. These offers are not valid on codeshare flights. If a flight is missed due to a delayed connnecting flight or if a flight is cancelled, SWISS can rebook the passenger in Business Class on the next SWISS flight if a seat is available. If the rebooking is on a flight operated by another airline, only onward transport in Economy Class is guaranteed, in which case the amount of the SWISS Business Upgrade would be refunded.


Om ni vill veta mer om SWISS Business class inom Europa, kan ni läsa den här tråden.
Swiss Business Class Intra-Europa

Poängintjäning:
SWISS P klass ger:

Screenshot20140129_3.png
 
Last edited:

MarcusC

Medlem
Tror man även kan få dessa priser från GOT. Funderar själv på en tur Lördag-Söndag i Februari/Mars nu när vi har två veckoflighter med Swiss.
 

Fredrik

Medlem
Bra tips. Swiss har en stabil produkt och till det här priset är bra. Synd bara på poängintjäningen men om man samlar hos United eller Turkish är det inte så illa.
 

AABack2ARN

Medlem
Härligt pris. Det är ju som nämnts ovan tråkigt att även LX gick vägen till att P = 100% intjäning. Det förtar helt klart en del av nöjet :(
 

Dr. Miles

Expert
OT: Det ser ut som SAS har slutat att flyga Stockholm ARN-Geneva. Jag har för mig att SAS flög denna sträcka med ett propellerplan. När har de slutat?
 
Toppen