Senaste nytt

Högre signup-bonus på SAS Eurobonus AMEX - hur ofta?

Jag har bestämt mig för att signa upp för ett SAS EB AMEX-kort.
Har fler resor inbokat framöver än vad jag har i bagaget och jag har tack vare den här sidan blivit enormt sugen på en 2-4-1 voucher :)
Tack för det btw.

Har sett att det har förekommit betydligt förmånligare signup-bonusar än den vanliga på 6.000 EB-poäng och 500:- årsavgift första året.
Någon lyckades pricka in en 30.000-poängs-kampanj såg jag.
Hur ofta förekommer sådant?
Är det lönt att vänta på eller kommer kampanjerna så pass sällan att jag lika gärna kan signa upp nu - för att med säkerhet komma upp i 150k-spend innan årsskiftet? (har inte möjlighet att använda kortet i tjänsten).

Tack på förhand
 

agehall

Medlem
Det är ganska sällan det kommer 30k kampanjer. Har inte sett någon sådan de sista åren faktiskt.

Som det ser ut just nu, verkar det vara otroligt svårt att hitta awardstolar, så 2-4-1-voucherns värde är rätt tveksamt för tillfället. Men det hoppas vi ska ändra på sig! Jag är personligen skeptisk till att det skulle komma något enormt bra signup-erbjudande från AmEx närmaste tiden, så jag tror inte du har något att förlora på att skaffa kortet så fort som möjligt.

Det du kan göra, är att bli rekryterad av någon. Då får både du och den som värvar en bunt poäng. Jag kan bistå med förifylld ansökningsblankett om så önskas..
 
Det är ganska sällan det kommer 30k kampanjer. Har inte sett någon sådan de sista åren faktiskt.

Som det ser ut just nu, verkar det vara otroligt svårt att hitta awardstolar, så 2-4-1-voucherns värde är rätt tveksamt för tillfället. Men det hoppas vi ska ändra på sig! Jag är personligen skeptisk till att det skulle komma något enormt bra signup-erbjudande från AmEx närmaste tiden, så jag tror inte du har något att förlora på att skaffa kortet så fort som möjligt.

Det du kan göra, är att bli rekryterad av någon. Då får både du och den som värvar en bunt poäng. Jag kan bistå med förifylld ansökningsblankett om så önskas..


Tack för svar.
Har kollat lite på bokningsläget på SAS-awardresor och det är som så många här säger, skralt med platser i C.
Trist!
Jag tror att jag avvaktar lite, men håller i minnet att du (samt en annan som PM:ade) vill värva mig ;)

Fridens!
 

Ricci

Medlem
Jag ligger också i startblocken för att skaffa mig SAS AMEX, men jag vill vänta och se vilka villkor det blir EBD.
(Det kanske blir ett lägre årspris t ex ..)
 
Toppen