Senaste nytt

Jamie Oliver öppnar italienskt i Stockholm

bL0m

Medlem
I höst slår portarna till Jamie Olivers första restaurang här i Sverige upp. Jamie's Italian som stället heter kommer att finnas på Scandic Anglais i Stockholm. Frank Fiskers som är vd för Scandic Hotels säger följande:

"Vår ambition är alltid att vidga vårt utbud och ge exceptionellt bra service till våra gäster. Som en del i denna ambition vill vi även ge våra restauranger och barer ökat fokus. Vi vill skapa mer inspirerande upplevelser och arbeta tillsammans med människor som delar vårt engagemang när det gäller kvalitet, service och värderingar. Vi är stolta över samarbetet och framtidsplanerna tillsammans med Jamie's Italian."

På restaurangen ska man kunna äta enkel italiensk mat i en avslappnad miljö inspirerad av den italienska matkulturen.

Källa:
Jamie Oliver öppnar italienskt i Stockholm - | Tjock / Strupen
 

Xilan

Medlem
Det var goda nyheter. Har ätit på Jamie's Italian i Brighton och Covent Garden och jag uppskattar verkligen konceptet och maten. Tummen upp från mig!
 

Valley

Medlem
Positiv som man är.
Får man se hur lång tid det tar innan Scandic lyckats förstöra detta också. Kvaliteten på de J O menyer som man har gör då inte mig glad.
 
Toppen