Senaste nytt

Awardtravelr lägger ner verksamheten

jurgenb

Medlem
Senaste dagarna har söket hakat upp sig gång efter gång och nu när jag testar ikväll vill den inte söka alls..
Search in progress rutan finns där men den animerade progressbaren lyser med sin frånvaro och kommer inte igång alls (något man tidigare kunde göra genom o köra refresh, reload el trycka på search knappen på nytt)..

Uppdatering pågår eller har ANA och Aeroplan lackat ur? :)

Fler som upplever problem?
 

Palazzi

Medlem
Ja, jag har ständigt problem med sidan. I.om att jag bara flyger Star Alliance och sökmotorn i Awardtravlr.com är baserat på Uniteds dito , så har jag nu övergett sidan för originalversionen.
 

agehall

Medlem
Har du provat i lite olika browsers? Det kan ju vara så att de ändrat på något och att det helt plötsligt inte funkar så bra som det borde i din favoritbrowser...
 

telelina

Medlem
Har problem sedan igår. Testat olika webläsare & rensat i history.
Den fastnar på "search in progress" och det finns ingen progress bar.
 

Dr. Miles

Expert
Samma här. Kanske bara att inse att det är Uniteds senaste förändringar som gjort den defunkt...

Tur att KVS och ExpertFlyer samt ANA finns kvar.

ExpertFlyer använde United som källa för sina Star Alliance award sökningar, därför fungerar det inte längre heller (förutom på några enstaka Star Alliance flygbolags flygningar).
 

Chrille

Medlem
Jaha, men då känns det rätt tveksamt att förnya ExpertFlyer också. Tur att jag inte gjort slag i saken ännu....
 
Toppen