Senaste nytt

Tidningen Eurobonus Traveler

Bryant

Medlem
Denna tidning låg på hallgolvet idag när jag kom hem. I den låg det även en loungevoucher som är giltig tom 31/1 2012 i SAS business lounge. Jag fick de då jag är EBS och inte har tillgång till lounger i vanliga fall. Tack SAS! Kravet för att nyttja denna är att ha en aktuell biljett med något av bolagen i SAS group.

Misstänker att denna tidning ersätter Seassons? Eller är det en tidning för att fira EB 20 år?
 

Jacob

Medlem
Det är riktigt kul med loungevouchern. Det är något vi faktiskt föreslog till SAS under eventet på Arlanda. Det verkar som SAS har lyssnat. :)
 

hyper

Medlem
Jag hoppas att ni föreslog dem till Business Upgrades som de flesta amerikanska flygbolag (UA, AA, CO, etc..) har! :)

Mina kollegor som är UA 1k får 6 fria system wide upgrades per år varje gång de omkvalificerar, detta då utöver de vanliga poäng de tjänar och kan använda för flyg/uppgraderingar.
 

agehall

Medlem
Mina kollegor som är UA 1k får 6 fria system wide upgrades per år varje gång de omkvalificerar, detta då utöver de vanliga poäng de tjänar och kan använda för flyg/uppgraderingar.

Om du kollar lite på FT, så lär du se att det är halvt omöjligt att lyckas använda dem dock...
 

Joakim

Medlem
Tidningen ni refererar till går gissningsvis "bara" till EBG/EBS?
Som EBB har jag aldrig sett till någon tidning iallafall.
Kan man beställa den någonstans?
 

rob74

Medlem
Har inte fått denna tidning än. Visserligen flög jag 07:15 hemifrån, så att...
Kul med vouchern för de som inte är EBG! Och kul att SAS verkar har lyssnat på medlemmarnas förslag! :)
Hoppas man får se mer av detta framgent.
 

MarcusC

Medlem
Jag har inte sett till eurobonus traveller än ;), men kompisar som är EBS har fått den. Bra drag med lounge vouchern.
 
Toppen