kerran1980
Medlem
Hej.
Jag(EBG) bokade en EB poängresa under julkalendern 2013 för avresa i mars.
Nu har jag fått förhinder och kan inte åka.
Jag behöver avboka resan. Jag gick in på SAS hemsida...gick till "se/ändra bokning" och loggade in.
Då står följande högst upp.
"Det går inte att avboka din resa just nu, vänligen kontakta SAS Customer Contact Center på 0770 727 727"
Hur ska man tolka det?
Går inte resan att avboka så jag får tillbaka poängen och pengarna för flygskatten?
Jag(EBG) bokade en EB poängresa under julkalendern 2013 för avresa i mars.
Nu har jag fått förhinder och kan inte åka.
Jag behöver avboka resan. Jag gick in på SAS hemsida...gick till "se/ändra bokning" och loggade in.
Då står följande högst upp.
"Det går inte att avboka din resa just nu, vänligen kontakta SAS Customer Contact Center på 0770 727 727"
Hur ska man tolka det?
Går inte resan att avboka så jag får tillbaka poängen och pengarna för flygskatten?