Senaste nytt

50% rabatt i avios till utvalda destinationer

Homer

Medlem
Ser ut som det blir någon form av Avios rea i alla fall med början den 6:e
Avios Sale 6th Jan 2014

Dessutom är det fram till den 7:e 50% rabatt på Iberia:s rutter i Business Class till:
Rio, San Jose de Costa Rica, Chicago, New York, Quito, Guayaquil, Bogota, Miami samt alla flighter inom Europa
(Alla USA flighter har de nya Bussineclass sätena)
Mer här: 50% Discount in Avios
 

Homer

Medlem
Ser ut som det blir någon form av Avios rea i alla fall med början den 6:e
Avios Sale 6th Jan 2014

Dessutom är det fram till den 7:e 50% rabatt på Iberia:s rutter i Business Class till:
Rio, San Jose de Costa Rica, Chicago, New York, Quito, Guayaquil, Bogota, Miami samt alla flighter inom Europa
(Alla USA flighter har de nya Bussineclass sätena)
Mer här: 50% Discount in Avios

Iberia 50% på Business och låga avgifter, BA 50% på ekonomi och höga avgifter :rolleyes:

Det ska tydligen komma ett erbjudande varje dag i 12 dagar


www.ba.com/ecoffers

Thank You, here’s 50% off Avios on flights


Enjoy 50% off Avios on selected World Traveller flights from London to New York, Dubai and more

As a way of showing how much we value your membership to the Executive Club, we want to reward you whenever we can. Which is why we’d like you to enjoy 12 days of Thank You redemption offers.

Today’s Thank You is 50% off Avios flights in World Traveller. Fly from 6 January to 31 May 2014, to or from London to any of these long haul destinations:

New York, Chicago, Washington, Boston, Toronto, Dubai, De
nver, Shanghai
 

Dr. Miles

Expert
Det är bra att British Airways erbjuder 50% rabatt, men det gav inte så mycket rabatt från en betald biljett.
(En vanlig biljett i World Traveller från London kostar ca 5.650 SEK till Shanghai, från Stockholm: ca 4.650 SEK)

Screenshot20140106_1.png
 

Stefan62

Medlem
Jag gick gladeligen in på BA:s hemsida för att boka och platser fanns till samtliga destinationer under den period jag har möjlighet att resa...så jag gick vidare med 2 personer till NYC från LHR...men oj vilka tillägg det blev...dessutom måste det till en positioneringsresa...det blev ingen bokning.

Jag satsar på "companion voucher" istället så det blir förhoppningsvis en resa i BA first under året - jag antar att det är bästa utdelningen, även om det tillkommer löjligt mycket avgifter och tillägg.
 
Toppen