Senaste nytt

Ikke i stand til at få adgang til min Air France Flying Blue konto

pep

Medlem
I de seneste 2 uger har jeg ikke været i stand til at få adgang til min AF konto (kun min profil) 4581294700 ? Er der andre som har dette problem?
Meddelelsen fra AF er
We're sorry, an unexpected technical error occurred. Please try again later or contact the Air France help desk.
Go back to My Profile page
Jeg har prøvet adgang fra diverse browsere og fra diverse hjemmesider, men resultatet bliver det samme....
 
Last edited:

011430121

Medlem
I de seneste 2 uger har jeg ikke været i stand til at få adgang til min AF konto (kun min profil) 4581294700 ? Er der andre som har dette problem?
Meddelelsen fra AF er
We're sorry, an unexpected technical error occurred. Please try again later or contact the Air France help desk.
Go back to My Profile page
Jeg har prøvet adgang fra diverse browsere og fra diverse hjemmesider, men resultatet bliver det samme....
Jag fick detta problem flera gånger när jag försökte boka bonus biljetter till BUD, försökte flera dagar och ändrade resedatum men alltid samma svar som @pep fick.
Provade andra destinationer då var det inga problem. Ett annat bolag får äran att flyga mig till BUD!
 

pep

Medlem
Jeg henvendte mig nu til AF Helpdesk: Oh my God. Jeg spørger om ovenstående problem. Det svar jeg får er en ny PIN-code.....Men det har jeg ikke bedt om og problemet er præcis det samme - med ny eller gammel PIN-code.... Hjemmesiden lider i høj grad af "fransk design"......2 uger nu....gad vide hvor mange medlemmer af Flying Blue der heller ikke få fat i ders konto....
 

pep

Medlem
Nu kommer de tilbage med omtrent det samme (men erkender dog at der er et problem):

Flying Blue : 004581294700
Ref. : 1401061036026346
Dear Mr. PEDERSEN,
Thank you very much for your message dated January. You have informed us of problems you recently encountered on our website.
We assure you that our team is making every effort to resolve these issues as rapidly as possible. Please accept our apologies.
We have issued a new Pin code for you.
Also, we would like to inform you that, to date, your account balance stands at 130875 Award Miles.
We thank you for your continued loyalty to the Flying Blue programme.


Håbløs kommunikation. Jeg sørger meget specifikt men får svar på noget andet....
 

pep

Medlem
Pep - Pröva KLM's sidor istället. Det funkar ibland när AF inte vill...
Tak, det er næsten det eneste jeg ikke har prøvet! Men nu har jeg prøvet: Vi beklager, der opstod en uventet teknisk fejl. Prøv venligst igen senere, eller kontakt KLM Servicecenter. Og nu med adskillige PIN-koder (gammel, ny, nye-ændret) går systemet fuldstændigt imod mig.... If it was less important I'd not be involved...
 

Pho

Medlem
Pep - Pröva KLM's sidor istället. Det funkar ibland när AF inte vill...

Jag har nästan aldrig problem med KLMs sidor och att nå mitt FB konto den vägen, men via AF så krånglar det allt som oftast...
Provade tidigare idag och fick då liknande problem som pep via AF men KLM fungerade...
 

jsm

Medlem
Pröva att posta på Facebooksidan.

Tycker generellt det är svårt att få bra hjälp, men via Facebook (som jag i princip aldrig använder) får man alltid snabbt svar, i alla fall från upplevt hopplösa bolag som KLM, Kabel Deutschland etc... :)
 

pep

Medlem
OK, tak til Pho (betyder nudler på Vietnamesisk...) og jsm.
KLM siden virker heller ikke idag (end ikke til profil). Får stadig intetsigende mails fra AF Helpdesk: "you have successfully changed your new password bla, bla, bla..." Facebook? OK, jeg skal forsøge men jeg er træt og gider næsten ikke mere...
 
Toppen