Senaste nytt

Bo tre nätter - få 38 000 Club Carlson poäng

OliT

Medlem
Det har varit tyst ett tag med bra erbjudanden från Club Carlson, men året ser ut att börja bra. Det här erbjudandet dök precis upp:

Club Carlson skrev:
You deserve to get away more this year. Register today and you’ll be on your way to earning 38,000 bonus Gold Points® — enough for a free night at most Carlson Rezidor hotels worldwide! Start by filling out the registration form below and then complete just three eligible nights anytime between January 6, 2014 and April 13, 2014 at any of our more than 1,000 participating hotels worldwide to earn 38,000 bonus points. That’s enough points for a free Award Night at any hotel in Categories 1-4!*
Register today to take advantage of this rich offer exclusive to Club Carlson members.

Registrering sker här.
 

Lollet

Medlem
Jag mena om natten 13e till 14e april kommer räknas in. Jag kommer ha en natt i januari, därav intressant att veta om vistelsen i Dubai räknas som en eller två nätter
 

johan_fbg

Medlem
Jag ska bo 12-14 april i Dubai, kommer endast första natten räknas?

Erbjudandet gäller fram till 13 april så enligt reglerna (completed by April 13) bör egentligen inte ens första natten räknas. Men jag räknar med att första natten borde räknas om du kontaktar CC.
 
Toppen