Senaste nytt

Hjälp att komma från Dublin to Stockholm

famhanssons

Medlem
Vi blev försenade i Philadelphia till Dublin så vi missade vår separata biljett Dublin - Stockholm.

Nu behöver jag HJÄLP!!!

Så snart som möjligt från Dublin till Stockholm för 4 PAX. Så billigt som möjligt men får betala vad som krävs. Bolag är helt ovviktigt.

När jag kommer hem ska jag delge en reserapport.

Tacksam för hjälp!!
 

famhanssons

Medlem
Aer Lingus kl 07:20 söndag morgon, strax över 2000 kr per person?

Tack snälla GDAILY. Jag hade väldigt dålig WIFI så jag behövde hjälp. Vi är nu bokade imorgon bitti och dels vart det en direkt flight och dessutom blev det ca 15000 kr billigare. Verkligen tacksam. PMa mig om jag kan hjälpa dig med något.........
 

gdaily

Medlem
Tack snälla GDAILY. Jag hade väldigt dålig WIFI så jag behövde hjälp. Vi är nu bokade imorgon bitti och dels vart det en direkt flight och dessutom blev det ca 15000 kr billigare. Verkligen tacksam. PMa mig om jag kan hjälpa dig med något.........
Bara glad att kunnat hjälpa till (det är ju det här forumet är bra för), jag kollade även BA och till och med RyanAir, men inget hade något som gick i kväll eller var billigare.
 

gdaily

Medlem
Har du BA konto så bär du kunna få lite strömiles till det kontot för Aer Lingusflighten förresten också, däremot inga Tier Points.
 
Toppen