Senaste nytt

Hvordan booker I multi-city billetter med SAS/Star Alliance?

Frequie

Medlem
Jeg er ved at planlægge en tur til USA med flere stop. Jeg har fundet min itinerary via ITA Matrix search, med fly over atlanten med SAS og indenrigs i USA med United.

Nu vil jeg gerne bestille denne billet, og vil gerne høre om hvordan andre booker mere avancerede billetter. Man kan ikke bestille multi-city via SAS website, så jeg går ud fra at man er nødt til at bruge en 3. part bureau.

- Er der nogle ulemper ved at man ikke bestiller via SAS website (jeg har altid gjort det før)? Fx, er der problemer med at få registreret point, er check-in mere svært, osv.?
- Kan man godt lave en OptionTown upgrade selvom billetten ikke er solgt direkte fra SAS, og selvom billetten har en mere kompliceret itinerary med multi-stop?
- Har I nogle gode 3rd party booking bureau som I kan anbefale?
 

Frequie

Medlem
Tak Nemo.

Kan der være problemer med at bruge OptionTown upgrade når billetten ikke er booket gennem SAS eller betyder det ikke noget hvor billetten er købt?
 

TheEagle

Medlem
De byråer på nätet som brukar vara lättast att boka på om man hittat biljetter på Matrix är Orbitz och MrJet. Har lyckats boka ganska komplicerade rutter där. Styr val av flygbolag för att försöka få fram de flighter du vill ha och sedan ändra tiderna för flighterna om du inte får upp exakt de träffar du önskar.
 

FFS

Medlem
Jag försökta boka en resa ARN-ORD-DCA-LGA,EWR-ARN via SAS telefonbokning förra våren. De lyckades inte hitta de flighter jag ville ha, så det blev att boka via Expedia istället. Jag flög med SAS, United och US Airways, allt på samma bokningsnummer
 

obs

Medlem
Du kan boka med Widerøe som är en del av SAS. Välj avansert søk - flere dest.
Eller på United. Välj multiple destinations.
Om du vill boka via resebyrå så kan du läsa Resebyråtest 2012 Avslutning & Resultat - BusinessClass.se

Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan se at det skulle være muligt at booke en multi-leg rejse på Widerøe's hjemmeside. Når jeg vælger Avansert søk på forsiden, får jeg bare en ny side op hvor der faktisk ikke er flere muligheder end på forsiden. Er der noget jeg overser her?

United's side ved jeg dog kan anvendes til at booke multi-leg rejser, uden dog selv at have prøvet det endnu.
 

Nemo

Medlem
Det här är från iPad men ser i princip likadant ut på pc.

image.jpg
.
.
.
image.jpg
 
Toppen