freber
Medlem
Forumvänner!
Jag börjar bli lite irriterad efter att min kära sambo beställt en fin Eva Solo-ljusstake från hennes EuroBonus-konto för 33900 poäng som aldrig dykt upp. Detta var nu snart ett år sedan och varken SAS, EuroBonus eller leverantören vägrar ta ansvar. Hon har försökt få tillbaka poängen men utan framgång.
För mig är 33900 poäng ganska mycket med tanke på att man igår kunde beställa en resa till New York för 30000 poäng.
Vad tusan ska man ta sig till i en sådan här situation? Man kan ju inte göra mer än att maila och ringa känner jag. Jag upplever situationen och bemötandet som oproffsigt och undrar verkligen om detta är nordens ledande flygbolag?
Tar tacksam emot tips och råd.
Jag börjar bli lite irriterad efter att min kära sambo beställt en fin Eva Solo-ljusstake från hennes EuroBonus-konto för 33900 poäng som aldrig dykt upp. Detta var nu snart ett år sedan och varken SAS, EuroBonus eller leverantören vägrar ta ansvar. Hon har försökt få tillbaka poängen men utan framgång.
För mig är 33900 poäng ganska mycket med tanke på att man igår kunde beställa en resa till New York för 30000 poäng.
Vad tusan ska man ta sig till i en sådan här situation? Man kan ju inte göra mer än att maila och ringa känner jag. Jag upplever situationen och bemötandet som oproffsigt och undrar verkligen om detta är nordens ledande flygbolag?
Tar tacksam emot tips och råd.