Senaste nytt

Avianca LifeMiles Buy Miles 100% Bonus kampanj, tom 2013-DEC-30

Jonas C

Medlem
Ny rea 3-30 December.

1456609_604611152909160_1314849745_n.jpg


Foto: LifeMiles

EDIT: av Dr. Miles
LifeMiles skrev:
GENERAL TERMS AND CONDITIONS

Terms and Conditions
  • This promotion is available through Avianca Call Centers, LifeMiles.com and Avianca Information Centers, except Colombia where is available only through the Call Center and LifeMiles.com. For residents of Venezuela, it is only available through LifeMiles.com
  • This promotion is available between December 3rd, and December 30th, 2013, as the last date of purchase
  • Minimum of miles to buy per transaction: LM1,000
  • Maximum miles to buy per transaction: LM75,000
  • Maximum miles to buy during a calendar year: LM150,000 ( the purchase of mile bonus accounts as an annual purchase)
  • Miles must be purchased in multiples of 1,000
  • Maximum number of transactions: 1 transaction
  • At LifeMiles.com, the purchase can only be done through Earn/Buy LifeMiles. Does not apply to the Flexible Redemption (miles + money) during the payment process of air ticket redemption
  • Each package of 1,000 miles costs USD 35,40 , including all taxes applicable to each country*
  • The cost per block of 1,000 miles may vary according to the country or channel of purchase
  • Form of payment through Call Center and LifeMiles.com: International credit or debit card. Cash payments are only allowed at Avianca Information Centers
Buy miles 2x1
Términos y Condiciones Generales
 
Last edited by a moderator:

Swisser

Medlem
Life Miles hade tydligen en riktad promotion som bara gällde igår den 26 december med 200% bonus miles. Synd att man inte fick det erbjudandet.

200pctLifemiles.jpg
 

drW

Medlem
Jag funderar också på erbjudandet - har kört USDM uteslutande men det här är ju lockande att testa. Inte helt övertygad ännu, måste läsa på mer :)

Jag har läst på en del men är på intet sätt så erfaren som du är:) För den som just börjat i den här svängen är internetbokningen och möjligheten att köpa till mer miles till samma pris som vid kampanjerna lockande. Tillgängligheten till de resmål jag önskar åka till främst dvs USA på olika ställen är rätt god. För bokningar i maj finns flera alternativ där 4 pers (dvs hela familjen) kan åka business från USA och hem. Värdet på ekonomi är helt ok så resa till USA i ekonomi och hem i business (separata bokningar då då det inte går att mixa klasser vilket är lite trist) går lös på fullt acceptabla 37000 kr för fyra inklusive allt. Bra värde tycker jag då samma biljetter i lägsta ekonomi samma datum går lös på 28000kr.
 
Toppen