Dr. Miles
Expert
Jag flög Beijing-Singapore med Singapore Airlines häromdagen och det blev lite överraskning ombord.
Efter avslutad måltid kom all kabinpersonal från Business class delen till mitt säte med en tårta.
Janet (Pursern) sa, "Dr. Miles-san, Vi har fått att veta att du firar din födelsedag. Du är bortrest från din familj men vi vill inte att du känner dig ensam ombord på vår flight. Vi har gjort en liten tårta för att fira din födelsedag och det här är ett litet present från oss.". Sedan gav hon mig ett kort från kabinpersonalen. Kortet var handgjort ombord av olika material som fanns på planet.
De sjöng Happy Birthday To You och öppnade en flaska Bollinger.
En manlig kabinpersonal tog en bild av mig och två Singapore Girls som satte bredvid mig och gav mig en klistermärke av bilden.
Vid ankomst till Singapore hälsade även kaptenen till mig och gratulerade.
Jag har inte lagt Singapore Airlines KrisFlyer nummer till bokningen därför de måste ha hämtat min födelsedagsinfo från APIS (Advance Passenger Information System) som jag la in i bokningen.
Bra gjort, Singapore Airlines! Tack så mycket. Ni vet om vad en bra service är!
Efter avslutad måltid kom all kabinpersonal från Business class delen till mitt säte med en tårta.
Janet (Pursern) sa, "Dr. Miles-san, Vi har fått att veta att du firar din födelsedag. Du är bortrest från din familj men vi vill inte att du känner dig ensam ombord på vår flight. Vi har gjort en liten tårta för att fira din födelsedag och det här är ett litet present från oss.". Sedan gav hon mig ett kort från kabinpersonalen. Kortet var handgjort ombord av olika material som fanns på planet.
De sjöng Happy Birthday To You och öppnade en flaska Bollinger.
En manlig kabinpersonal tog en bild av mig och två Singapore Girls som satte bredvid mig och gav mig en klistermärke av bilden.
Vid ankomst till Singapore hälsade även kaptenen till mig och gratulerade.
Jag har inte lagt Singapore Airlines KrisFlyer nummer till bokningen därför de måste ha hämtat min födelsedagsinfo från APIS (Advance Passenger Information System) som jag la in i bokningen.
Bra gjort, Singapore Airlines! Tack så mycket. Ni vet om vad en bra service är!