Att det igår var Julafton verkar inte ha hindrat några mindre service minded SAS-anställda att behandla en oinformerad resenär både oprofessionellt och helt utan känsla för den drabbade resenären. När media får nys om detta låter det såklart helt annorlunda från SAS. Rimlig kundservice först när media uppmärksammar problem är inte vatten värt IMHO. Att sänka sig till lågprisflygbolagens kundservicenivå är ännu ett i raden av lågvattenmärken från SAS.
Självklart borde resenären ha dubbelcheckat biljett och avgångstid med tanke på att resan bokats redan i maj. Men det fritar inte på något vis SAS från sitt informationsansvar.
Gör om, gör rätt!
SAS sabbade Fredriks julafton ? fick fira själv | Nyheter | Expressen | Senaste nytt - Nyheter Sport Nöje TV
Självklart borde resenären ha dubbelcheckat biljett och avgångstid med tanke på att resan bokats redan i maj. Men det fritar inte på något vis SAS från sitt informationsansvar.
Gör om, gör rätt!
SAS sabbade Fredriks julafton ? fick fira själv | Nyheter | Expressen | Senaste nytt - Nyheter Sport Nöje TV