Senaste nytt

[First class] Lufthansa Stockholm-San Franciso / Miami ca 37.000 SEK

Senator

Moderator
Kanske det här har varit uppe innan och jag missade det, men LH bjuder även på transport till ARN om man köper Förstaklass från Stockholm..
 

Stefan62

Medlem
Jag fick också mailet - är det ett bra pris?

Vilken typ av transport är det i Stockholm - gäller det även på returen?
 

Malu

Medlem
Är man i behov av M&M-poäng så ger detta 3x intjäning. Dessutom ingår som sagt marktransport och den "berömda" förstaklassterminalen FCT vid byte i FRA. Ordinarie priser ligger kring 50000, så jämfört med det är det väl bra. ;)
 

Gus

Medlem
Kanske det här har varit uppe innan och jag missade det, men LH bjuder även på transport till ARN om man köper Förstaklass från Stockholm..

Detta måste vara något nytt? Var kan man läsa om detta?

Hutlöst mycket pengar, även fast FCT är det bästa stället jag besökt!
 
Last edited:
A

Aurora

Guest
Fra Norge:
Beijing from 54695kr
Buenos Aires from 95995 kr
Johannesburg from 75395 kr
Los Angeles from 62795 kr
Miami from 34995 kr
Orlando from 34695 kr
Tokyo from 60995 kr

Miami og Orlando er vel å trekke fram, stod ingen ting om San Fransisco på den "norske" tilbudssiden.
 

Senator

Moderator
Jag fick också mailet - är det ett bra pris?

Vilken typ av transport är det i Stockholm - gäller det även på returen?

Är man i behov av M&M-poäng så ger detta 3x intjäning. Dessutom ingår som sagt marktransport och den "berömda" förstaklassterminalen FCT vid byte i FRA. Ordinarie priser ligger kring 50000, så jämfört med det är det väl bra. ;)

Detta måste vara något nytt? Var kan man läsa om detta?

Hutlöst mycket pengar, även fast FCT är det bästa stället jag besökt!

Fra Norge:
Beijing from 54695kr
Buenos Aires from 95995 kr
Johannesburg from 75395 kr
Los Angeles from 62795 kr
Miami from 34995 kr
Orlando from 34695 kr
Tokyo from 60995 kr

Miami og Orlando er vel å trekke fram, stod ingen ting om San Fransisco på den "norske" tilbudssiden.

Mer info här om limo:

https://www.cabforce.com/home/lhfirst/?country=se

Bästa dealen jag har hittat är ARN-HNL med LH/LX/UA till 37 000kr inkl. skatter. Som M&M borde man kunna hitta routing som genererar mellan 65-75k M&M Miles för det.. Om jag skall tillbaka dit under våren kommer jag kanske bygga en sådan rutt :)
 
Toppen