Senaste nytt

SAS Plus inrikes Sverige

Jag ska flyga med SAS inrikes i januari och fann biljetter under tusenlappen i Plus vilket jag fann mycket prisvärt...

Men nu när jag kollar på sas.se så ser jag att det står att man bjuder på frukost på morgonen och vidare är det att handla från vagnen resten av dagen.
Är det någon som flugit med SAS plus inrikes sverige nyligen som vet ifall dom nu ändrat denna service på inrikes?
Det skulle ju vara väldigt märkligt om man inte har fria produkter utom alkohol längre på just inrikes linjer
 

Alf

Medlem
Flög i Plus för några veckor sedan och man fick välja mellan de två traditionella mackorna eller ta en av varje vilket aldrig brukar vara något problem. Jag som numera är statuslös tycket att Plus konceptet på inrikes är mycket bra. Jag får tillgång till förmånen att boka plats när jag köper biljetten och får tillgång till lounge och mackor och dricka på planet. Ganska bra, jag är nöjd med detta nya koncept.
 
senaste gångerna har jag haft plats 1F och helt tom kabin 3-9 rader bak ;)

Oj, var det så "luftigt". Jag åkte med Plus inrikes ARN-GOT nu i veckan. Plus upptog rad 1-12 på 736:an med bra beläggning. Iofs var de flesta mittplatserna tomma (seatblockade av SAS??)

Jag gillar generellt Plus, fast tycker INTE om att möjligheten att välja sin favoritplats är så begränsad!
 
Sorry om jag bumpbar en gammal tråd.

Vad ingår i SAS Plus Inrikes? Har aldrig rest i plus inrikes och hittar inget vettigt svar på SAS hemsida. Jag tänker mat och dryck på planet.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

FF#1

Medlem
Allt från menyn, Dick bara en alkoholhaltig dryck. Ev inte Polarrulle om månen inte står rätt.
 
Toppen