Senaste nytt

Har Air France/KLM bytt lounge på Kastrup?

EMA

Medlem
Hej Karin,

Snabb fråga: har AF/KLM bytt lounge på Kastrup för FBG? Nu i fredags (13/12) blev jag hänvisad till CPH Apartment istället för den vanliga (trista) Novia-loungen. I så fall är det ju en klar förbättring eller var det bara en engångsföreteelse?

Blev hänvisad till aptments senast jag åkte. C utan status så de har nog bytt. Nästa empiriska test är 4/1 då C med FBG
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Agö! Renovering, lite nya möbler mm är förklaringen. Har ingen info om när det exakt beräknas vara klart..
Hoppas du kommer gilla uppdateringen och att den inte kvarstår som lika trist! hälsn Karin
 
Stämmer, en del Elite pax hänvisas till CPH Apartment pga platsbrist i Novia loungen. KLAF pax som reser i C klass har alltid tillgång till Apartment loungen. Skillnaden mellan loungerna är enorm, en uppdatering kommer inte att göra av eller till, förmodar jag.

Johan
 

Agö

Medlem
Stämmer, en del Elite pax hänvisas till CPH Apartment pga platsbrist i Novia loungen. KLAF pax som reser i C klass har alltid tillgång till Apartment loungen. Skillnaden mellan loungerna är enorm, en uppdatering kommer inte att göra av eller till, förmodar jag.

Johan

Håller helt med. Novia=charterpax hela dagen. Apt lugn och skönt. Snudd på att jag hellre betalar för den loungen istället för att gå in gratis i Novia.
 
Toppen