Senaste nytt

[Economy class] Stockholm/Göteborg/Oslo-Bryssel T/R, 89 EUR inkl. skatter

Dr. Miles

Expert
Det går att köpa resevoucher från Brussels Airliness webbsida för en tur och retur mellan Bryssel och följande destinationer för 89 EUR.
  • Alicante, Barcelona, Bilbao, Bologna, Geneva, Gothenburg, Lisbon, Madrid, Malaga, Oslo, Porto*, Rome, Stockholm, Turin, Venice
Priset gäller från båda hållen. Det går att börja antingen från Bryssel eller från detinationerna ovan.

[Economy class] Stockholm/Göteborg/Oslo-Bryssel T/R, 89 EUR inkl. skatter

BMA/GOT-BRU T/R
Flygbolag: Brussels Airlines (SN)
Kabinklass: Economy
Bokiningsklass: --
Fare basis: --
Pris: 89 EUR inkl. skatter
Min/Max stay: 3 dagar eller stanna natten mellan lördag och söndag / 12 månader
Köpa senast: 2013-DEC-31
Gäller för utresa: mellan 2014-JAN-02 och 2014-JUN-15
Stopover: Nej
Återbetalning: Nej
Ändring: Nej
Routing: Alicante, Barcelona, Bilbao, Bologna, Geneva, Gothenburg, Lisbon, Madrid, Malaga, Oslo, Porto*, Rome, Stockholm, Turin, Venice-(SN)-Bryssel

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Mer information om denna resevoucher:
b.gift Christmas - Brussels Airlines
Brussels Airlines - Brussels Airlines b.gift voucher
 
Last edited:

RonnieK

Medlem
Njaa, stämmer inte riktigt då @ Dr. Miles skrev följande 28/11-2013;

Dealen är uppdaterad. Köpa senast idag 2013-NOV-28.

Tyvärr

My bad att länka till just den dealen. Men det finns ofta bra priser till Honolulu i business/first som utgår från Bryssel, då denna deal kan vara intressant för att ta sig dit. En snabb sökning nu på matrix ger t.ex. US Airways för 18.500 SEK och United för 18.900 SEK i april nästa år.
 

themroc

Medlem
Ja, jag tyckte det var en trevlig stad. Bra krogliv, en del riktigt vassa museer (Magritte och Van Buuren t ex) och lättnavigerat. Aloft har även riktigt bra priser vilket gör en weekend synnerligen överkomlig.
 

Jonas C

Medlem
Varför???

God mat
Goda bakverk
Fantastiskt öl
Tom shoppat lite där, fövisso mest öl. Jag kan rekommendera att testa champagneölet, sant!

Sedan kan ju bra fester påverka mitt omdöme :cool:

Hade oturen att hamna i Norra delen av Bryssel vid nattetid. Hemskare håla får man leta efter, och jag klarade knappt en halvtimme där innan jag fick fly därifrån. Fräck lokalbefolkning, otryggt på gatorna, dålig luft, medioker mat (pommes frites med majonäs och överprisade våfflor). Centrala Bryssel var ganska ointressant, med få sevärdheter och dyra caféer. Ölen var däremot god :)

Jag fick nog ett ganska dåligt första intryck av Bryssel, så jag känner mig inte så sugen att återvända ;)
 
Last edited:
Toppen