Senaste nytt

Omöjligt att uppgradera på British Airways Manage My Booking

Johannes

Medlem
Får detta attraktiva erbjudande GOT-LHR:

Capture.JPG

Men när jag försöker uppdatera så står det:

•We're sorry but this flight cannot be upgraded online. Please contact your local reservations office.

Ringer och de säger att erbjudandet är slut, inget att göra, löoggar in och ut från Manage my booking, erbjudandet finns kvar...

Grr, finns det något att göra tror ni?
 

agehall

Medlem
Nja, säger de att det är slut så är det nog så. MMB är inte världens bästa IT-system, så jag är inte direkt förvånad att den fortfarande visar erbjudandet.
 

agehall

Medlem
Anna webbläsare hjälper inte vid dessa problem - det hjälper bara när man fått en trasig kaka från BA och då går det inte att logga in alls.
 

Malu

Medlem
Jag råkade ut för exakt detta problem idag. Ringde först till Sverige och fick samma svar som du - att erbjudandet var slut. Hon som svarade sade dock något i stil med "jag kan inte göra något härifrån, men du kanske kan prova igen". Så jag ringde England. Där gick det utmärkt efter att jag noga beskrivit att jag fått upp erbjudandet men nekats i sista steget. Try. Try again. Try yet another time.
 

Johannes

Medlem
Kollade upp det nu, och priset har gått ner till 680 kr! Ringde och blev kopplad på engelska till någon som bröt på tyska (Lisa), hon sa att denna typ av biljett bara är tillgänglig om jag har en return-ticket. Denna är enkel. stämmer verkligen detta?
 

Johannes

Medlem
Ringer numret i UK just nu och kom till någon med indisk brytning.... Vi får se hur det går....

Det funkade fint uppdaterad för £63, av den trevliga indiskan, tråkigt att man måste lägga så mycket tid på det och att det är olika bud. Första gången jag gjort Try, try again, try yet another time.

Det hon gjorde annorlunda mot de övriga var att hon gick in i min MMB och såg vad jag såg... Vad blir det för käk klockan 11.30 från GOT? Vettig lunch eller afternoon tea?

Tack Malu för uppmuntringen att försöka i UK...
 
Last edited:
Toppen