Senaste nytt

2014 års inofficiella Göteborgträffar

David

Medlem
Vi fortsätter med de regelbundna inofficiella träffar som framgångsrikt arrangerats under 2013.

Var: West Coast Restaurant & Bar alternativt Incontro » Italian restaurant & bar vid korsvägen

Schemat för 2014:

I Stockholm görs detsamma: Kommande inofficiella BC.se träffar i Stockholm 2014 | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Det kommer även finnas en Googlekalender med träffarna bokade, instruktioner finns i Stockholmstråden ovan.
@Dr Miles, kan jag få din hjälp med att lägga upp 2014 års Göteborgsträffar i kalendern, tack.

Hoppas intresset är lika stort, eller större, i år. Vi har ett rekord på 13 närvarande att slå.
 
Last edited:
Fedt! Så må jeg smutte en tur til Göteborg i løbet af 2014! :)

Lige 2 hurtige til dem der plejer at være med

Er det nemt at komme til og fra centrum fra Göteborg-Landvetter lufthavnen?

Hvor længe bliver i ved? Jeg regner ikke med det giver mening at tage et fly 18:30 eller et tog 20:30? (->CPH)
 

GOTATH

Medlem
Fedt! Så må jeg smutte en tur til Göteborg i løbet af 2014! :)

Lige 2 hurtige til dem der plejer at være med

Er det nemt at komme til og fra centrum fra Göteborg-Landvetter lufthavnen?

Hvor længe bliver i ved? Jeg regner ikke med det giver mening at tage et fly 18:30 eller et tog 20:30? (->CPH)
Min danska är skrämmande dålig för att ändå jobba på danskflaggade fartyg, men våra träffar är vid Korsvägen där Flygbussarna stannar, så det är enkelt att bare joina för några timer. Vi brukar hålla på till runt 22, men ibland blir det senare. Hoppas vi ses!
 

Dr. Miles

Expert
Har ni kommit överens om vilken plats ni kommer att ha Göteborgträffar? Eller ska jag registrera träffar i kalendern utan information om platsen?
 

David

Medlem
Av någon anledning kan jag inte redigera mitt förstainlägg. Tänkte lägga till en länk till den nyskapade tråden om februariträffen.
 
Toppen