Senaste nytt

Dubbla Extrapoäng nästa månad

SK

Medlem
Jag fick för några timmar sedan ett mail om dubbla extra poäng nästa månad, är det fler som fått detta eller är det ett riktat erbjudande? Står i alla fall att det är personligt.



Passa på! Dubbla Extrapoäng nästa månad

Hej SK
Från 2 januari 2014 till 31 januari 2014 kan du tjäna dubbla Extrapoäng på alla dina flygresor med SAS. Passa på nu, så kan du börja räkna dagarna till nästa bonusresa.

Så här tjänar du dubbla poäng*
Anmäl dig direkt här i mailet och börja tjäna ihop poäng till nya resor snabbare än vanligt. Anmäl dig senast 31 december 2013.

Få dubbla Extrapoäng

Kom ihåg! Ange ditt EuroBonus-nummer när du bokar dina resor så vet vi att det är du som ska ha dubbla poäng för resan. Erbjudandet är personligt och kan inte överlåtas på någon annan. Dina intjänade poäng sätts in på ditt konto som Extrapoäng.

Vi ser fram emot att hälsa dig välkommen ombord!

Med vänlig hälsning
SAS EuroBonus
 
Last edited:

johhenrik

Medlem
Jag har inte fått något mail, men sen vet jag ju av erfarenhet att dessa mail kan ta något dygn innan de når alla. Inte första ggn man läser om ett erbjudande här först innan man fått det själv.
 

FredLind

Medlem
Jag har också fått detta, enligt mailet för att jag "rest så mycket med dem på senaste tiden". Är EBS med c:a 35.000 poäng förra året, så de tänkte kanske att en liten poäng-boost kunde inspirera till en eller flera MR med guldet i sikte?
 

NotRyan

Medlem
Om ni inte fått mailet så uppfyller ni inte kriterierna den här månaden för vilka som får det.... :)

Och ja, det ska väl gå att kombinera på så sätt att dom dubblar antalet grundpoäng, dvs att du får antalet baspoäng + 3 ggr antalet baspoäng som extrapoäng (Med modifikation att den här kampanjen även skulle ge fler poäng på ev. anslutninsflyg (ex. ARN-CPH) )

Mvh
/NotRyan
 
Toppen