Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 lucka 15 - trippla poäng till USA

taxvalp

Medlem
Även herr och fru Taxvalp har USA-resa bokad under perioden. Det står inte helt solklart i villkoren att resan måste bokas just i dag, eller har jag missat det? Vad tror panelen?
 

NotRyan

Medlem
Erbjudandet gäller endast idag står det....

Idag får du trippla poäng till USA

Vi har nu tagit emot din anmälan,
glöm inte nu att boka din resa idag!
 

taxvalp

Medlem
Man måste "signa upp" i dag står det och det är ju en baggis. Ser fortfarande inget mer specifikt om bokningsdagen...

EDIT: detta var alltså tänkt som ett svar till NotRyan ovan men citeringen föll bort!
 

palmen

Moderator
Det står ju inte specifikt att man måste boka idag, dock står följande
Villkor
Trippla poäng (dubbla Extrapoäng + ordinarie Baspoäng för resan). Flyg till Washington går via Köpenhamn. Trippla poäng ges för resor i SAS Go, SAS Plus och även i SAS Business på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo. Poängantalet varierar beroende på destination. Poängen sätts in på ditt konto efter avslutad resa, som ska ske senast 31 mars 2014.

Du måste signa upp idag, 15 december 2013.

Ska jag tolka detta så är det att man måste signa upp idag, dock inte att bokningen måste göras idag.
 

NotRyan

Medlem
Det står ju inte specifikt att man måste boka idag, dock står följande


Ska jag tolka detta så är det att man måste signa upp idag, dock inte att bokningen måste göras idag.

Nja, det står specifikt att du inte skall glömma att boka idag, och "Erbjudandet gäller endast idag", men om du nu är en sån som håller på med codeshare och rysk roulette också, så visst får du prova med att boka senare :D
 

SvartMjolk

Medlem
Vill minnas att det var något liknande förra året. Jag hade bokat min resa till Peking bara någon dag innan och blev först lite sur. Sedan bekräftade SAS det jag hoppats på, att alla resor räknades in oavsett när de bokats.

Frågan är ju bara om det är så i år också. Vi får nog vänta och se tills kundtjänsten öppnar.
 
Toppen