Senaste nytt

Bonusrejse til Asien med SAS EuroBonus point

oermen

Medlem
En god ven og mig har besluttet os for at tage en tur til Asien i løbet af 2014, vi har endnu ikke besluttet os for hvor vi skal hen endnu.

Valget står mellem om jeg skal bruge min SAS 1200 EUR voucher på 2 ekonomi billetter til en SAS destination. Hvilket vil sige Tokyo, Beijing eller Shanghai. Fra Shanghai kan man så virkelig billigt tage en tur til Manila med AirAsia hvis man har lyst til det. Har i andre forslag til destinationer man billigt kan komme til fra en af SAS destinationerne?

Eller om jeg skal bruge 280000 EuroBonus point på en star alliance award i business. Og det er så grunden til at jeg starter denne tråd. For jeg har faktisk aldrig lavet en ordentlig award tur. Jeg har primært brugt point på opgraderinger og diverse eurobonus tilbud på direkte flyvninger.

Hvis jeg skal brænde de 280000 point af kunne jeg godt tænke mig fuld valuta med stopovers o.s.v.
Her kunne jeg godt bruge lidt hjælp til forslag på routings, tips til hvordan man bedst søger award pladser o.s.v.
Hvordan finder man ud af ca. hvad man skal betale i skatter, afgifter o.s.v. oven i? Hvilke selskaber er billige, dyre o.s.v.?

Jeg kan se at det er op til 8 flyvninger i alt. Vi vil gerne have en minimum uges tid på destination og det ville være fint med minimum et 24 timers stop begge veje. Gerne flere.

Afgangslufthavn er København.

Ønsket destination: Varmt vejr, meget gerne noget strand, men meget gerne også mulighed for lidt kultur.
Stopovers: Hvor som helst. Gerne f.eks. mulighed for en god bytur før man tager videre næste dag.
 

oermen

Medlem
OK. Beklager fejlen. Jeg tænkte blot at det var en Star Alliance award og derfor gav det bedst mening da jeg skulle vælge :)
 
Toppen