Senaste nytt

Bästa hotellet i Las Vegas

MolleX

Medlem
Ska åka på nöjesresa till Vegas under våren och undrar vad ni rekommenderar för hotell.
Just nu väger jag mellan Palazzo och Vdara. Har tidigare bott på Palazzo tycker det är helt ok med stora rum.
Och bott på Treasure Island, Mirage och Stratosphere, där de 2 förstnämnda är helt ok men tycker Palazzo är snäppet bättre.
Självklart är där ju Wynn och Cosmo men de ligger tyvärr utanför budget.

Vad säger ni? :)
 

Caru

Medlem
Bodde i en penthouse suite med två sovrum på Bellagio tidigare år. Riktigt bra hotell med utmärkt service, bra mat och schysst poolområde. Hade velat testa Venetian också men Bellagio var riktigt bra. Tror de vanliga rummen ligger på en bra prisnivå, ett tips kan vara att boka t.ex. två nätter och sedan få en lägre pris för "over night rate".
 

MolleX

Medlem
Tyvärr ville inte Marriott matcha min CCG status, vet iofs inte om man får några förmåner på Cosmo med Marriott status.

Just nu har jag en reservation liggandes för 5 dgr på Palazzo för $800 ink skatter.
 

flybob

Medlem
Brukar ju dyka upp bra deals på hotell i Vegas hela tiden.
När mer exakt är det du skall åka?
Vad är din budget? Är $800 max för 5 nätter, och är det just 5 nätter som gäller?

Har själv enbart bott på Wynn Encore, och det rekommenderas verkligen.
 

MolleX

Medlem
Kommer bo 5 nätter över påsken. Budget är väl inte satt riktigt än, men känner inte att prisskillnaden mot tex Wynn eller Cosmo motiveras gentemot Palazzo.
Vill ha bra hotell med bra poolområde :)
 
Blandar du in Caesars i diskussionen så är det viktigt att hamna i Augustus eller Octavius tornen. Då får man sådana väsentligheter som tv på badrummet som man ju inte vill vara utan.

Anser du Vdaras lägenhetsstuk vara en fördel så varför inte fundera på Elara så man får lite Hilton poäng också. Dessutom får man projektor med stor duk om man väljer rätt rum. Vilket kan vara bra om man vill se hockey, basket och/eller baseball för sig själv.
 
Toppen