Senaste nytt

Söker bra deal Stockholm-Durban i business class till februari-mars...

Hansi

Medlem

FFS

Medlem
När jag flög till Johannesburg med BA från London senast fortsatte planet till Durban. Men det var nog ca 20år sedan, så det kan ju ha ändrats :rolleyes:
 

Hansi

Medlem
De stora bolagen flyger all in via Johannesburg. Sen får man ta South African vidare till Durban. Så ett pris t/r ARN - Joburg kan också funka för mig.
 

agehall

Medlem
Frågar du mig är svaret enkelt. NEJ. För mig handlar det dock mycket om en princip. Andra här har flugit med Ethiopian utan större problem. Jag har själv aldrig flugit Ethiopian utan bara en massa andra afrikanska bolag innan jag införde min policy.
 

Senator

Moderator
Jag åkte med ET på rutten FRA-ADD-SEZ förra året. Det var väl helt ok, men inget större. SAA har jag inte åkt sedan 2004 mellan JNB-CPT-DUR-JNB.

Turkish har haft ett bra pris till JNB tidigare, vet ej om det finns kvar... Jag hade letat deals till JNB, sedan klivit på BA Comair eller SAA till Durban.
 

Dr. Miles

Expert
Jag åkte med ET på rutten FRA-ADD-SEZ förra året. Det var väl helt ok, men inget större. SAA har jag inte åkt sedan 2004 mellan JNB-CPT-DUR-JNB.

Turkish har haft ett bra pris till JNB tidigare, vet ej om det finns kvar... Jag hade letat deals till JNB, sedan klivit på BA Comair eller SAA till Durban.
Jag vet inte om det finns lediga platser på datumen när Hansi behöver resa men det här är i alla fall dealen till Johannesburg/Kapstaden med Turkish Airliens.

http://www.businessclass.se/forum/d...nesburg-kapstaden-t-r-turkish-17-700-sek.html
 
Toppen