Senaste nytt

SAS Julkalender 2013 Lucka 9, 10 000 poäng om du skaffar SAS EB World Mastercard

mry

Medlem
Med ett kombinerat EuroBonus- och betalkort kan du tjäna poäng på allt från vardagsinköp till resor. Om du ansöker om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag och gör tre köp med kortet senast den 15 januari 2014, så får du dessutom 10 000 Extrapoäng! Poäng som räcker till en inrikesresa t/r.


Ansök idag

---originalpost---
hmm nu har de bytt innehållet i luckan?


"Med ett kombinerat EuroBonus- och betalkort kan du tjäna poäng på allt från vardagsinköp till resor. Om du ansöker om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag och gör tre köp med kortet senast den 15 januari 2014, så får du dessutom 10 000 Extrapoäng! Poäng som räcker till en inrikesresa t/r."
 
Last edited by a moderator:

Jadessa

Medlem
Jag fick oxå erbjudande om SAS eurobonus world mastercard.
Kan ju logiskt bero på att jag inte är skriven i Sverige??
Vilka fördelar ger detta kort mig??
 

famhanssons

Medlem
Innebär det här att det är "random" vilket erbjudande som finns bakom luckorna? När jag går in på SAS så är det Scandic. Bor i Stockholm och skulle mycket hellre ta MC eftersom jag endast har AMEX.
 

Lallarn

Medlem
Mitt EB är registrerat i Norge och jag fick MC-erbjudandet, medan de flesta jag känner som har EB registrerat i SE har fått Scandic.
 

palmen

Moderator
När jag går till SAS hemsida utan att vara inloggad får jag scandic-erbjudandet.
Har redan mastercard sedan tidigare men skulle eventuellt kunna få några vänner att signa för ett mastercard (går ju att locka med att de får 1 "gratis" inrikesresa på köpet).
 

mry

Medlem
Med ett kombinerat EuroBonus- och betalkort kan du tjäna poäng på allt från vardagsinköp till resor. Om du ansöker om ett SAS EuroBonus World MasterCard idag och gör tre köp med kortet senast den 15 januari 2014, så får du dessutom 10 000 Extrapoäng! Poäng som räcker till en inrikesresa t/r.


Ansök idag
 
Toppen