Senaste nytt

Mrs istället för Mr i Emirates-bokning

itti

Medlem
Hej!

Jag ska åka till Auckland med Emirates i Januari. När jag idag skulle boka Dubai Connect såg jag att det
har blivit fel i bokningen. Det står Mrs istället för Mr framför mitt namn. Ska Jag ringa och be emirates att ändra? vad skulle ni ha gjort? Jag har i alla fall gett dem rätt passinformation.

Sen har jag lite andra funderingar också. Vad kan jag förvänta mig av Dubai Connect?
Hur ser mellanlandningen ut i Melbourne, måste alla av? kan man röra sig fritt i terminalen?
Och sist, jag lyckades att reservera säte 45D på A380, på vägen hem. hur jobbigt är det att pursern har sitt kryp in precis framför.

Så det var många frågor på en gång men det hade varit gött att få tips om hur eller om jag ska ringa och be dem ta bort ett litet s i bokningen.

Tack på förhand
/itti
 
De är bara att ringa dom och fråga. De skulle nog va bra att göra för att allt ska gå så smidigt som möjligt.

Gällande sätet ska du inte ha så stora förhoppningar att få behålla de. Du är seatad på ett säte där oftast resenärer med infant seatas. Dock ska de absolut inte va några problem med benutrymme sätet har mer benytrymme än normalt :)

Skickade även ett PM till dig då jag också åker Emirates i Januari, när åker du och hur länge stannar du itti ?
 
Toppen